Pari viikkoa olen nyt kokeillut opetella digikameralla kuvaamista. Omenapuukuvia on kameran muistissa nyt aika monta.
Paljon liikkuu mielessä myös tähän kurssiin liittyen. Tämän päivän kalevassa oli arvioitu ekotekosivustoje luotettavuutta tiedonlähetinä. Kuten Tuija kirjoitti perjantaina, kaikki liittyy kaikkeen. Sivistyksen arvosta ei voi kirjoittaa liikaa. Viisautta karttuu toivon mukaan myös iän myötä. Vaikka nuoriso saattaa hallita härpättimet hyvin, oma kokemus auttaa jäsentämään uutta härpätintietoa ja seulomaan itselle merkityksellisen muusta. Toivottavasti.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti