Taukojumpalla aloitan. Niskat ja hartiat täytyy muistaa koneen äärellä.
En pysty lataamaan koulun koneelle Picasaa. Sovella siis ohjeita sen osalta ja teen joka tapauksessa oman Picasa-albumin. Kerään sinne monenlaista. Jos vaikka ottaisi sieltä idean omaan presentaatiokokeiluun? Näinpä teen.
Kokeilin erilaisia valmiita taustoja ja tuo näytti yksinkertaisuudessaan parhaiten aiheeseen sopivalta. Ajatuksissa on luoda omia taustakuvia valmiiksi erilaisiin teemoihin.
Site toimii aika mukavasti. Härpätinpohjaista sivustoa on helppo muotoilla, tosin joskus tekisin mieluummin asiat yksinkertaisella html-editorilla. Nyt valmiiden pohjien houkutus saattaa johtaa käyttämään hölmöjä ratkaisuja. Mietin koulukäyttöjä: mitäs jos yhteiskuntafilosofian kurssilla tehtäisiinkin oma Sites-sivusto? Ryhmä on sopivan pieni ja aika poikavaltainen. Tätä täytyy haudutella.
Harjoitustyö
-
Viimein näyttää siltä että sain kuin sainkin raavittua tämän kurssin
kokoon, vaikkakin n. 2kk myöhässä. Harjoitustyön laitoin juuri
sähköpostilla koulutt...
15 vuotta sitten

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti